5. juli 2008

Endelig weekend

Efter en lang uge med aktiviteter og udendørsliv, så er jeg blevet noget brugt må man sige. Vi kørte min mor på hovedbanen i dag og gik så en tur på strøget og spiste frokost inde i KBH. Det var dejligt. Jeg fik købt nogle meget korte shorts, de er vist til hjemmebrug. De er i velour og dejlige, men mine lår er desværre også bløde, så det er til dels forhindringen...
Da vi kom hjem igen sov jeg og bagefter fik Preben sig en lur, vi fik nakkekotelletter og Max åd. Det har været lidt sløjt med at spise, der er kommet 3 kindtænder til syne. Så det er ikke så sært, at han er lidt pyldret disse dage.
I aften skal Preben og jeg se Coming to America sammen og så tager han hjem til Thomas (hans ven) og spiller poker hele natten. I morgen skal vi i Babysam og hente barnevognen, som blev ødelagt på turen til Mallorca. Så nu er der kommet 4 nye hjul på den og regningen på SAS så få. men det bliver godt at få den tilbage igen ; )

Ingen kommentarer: