15. juni 2008

Søndag : )

I dag har jeg været på loppemarked og fandt for 200 kr. tøj og legetøj. En cardigan fra Rützou, bluse fra Part two og Bruuns Bazaar og en bluse fra PRO USA og så 2 stykker legetøj, som Max skal have til flyveturen.
Da jeg kom hjem pakkede vi tasken og drog mod Tivoli og strøget, hvis vi gik rundt i nogle timer, vi var på McDonalds og det var jo et sted efter Max's smag. Han satte 9 nuggets uden panering til livs. Bagefter var vi så i Tivoli på en rundtur og gik ned af strøget. max faldt i søvn og vi spiste gulerodskage og kvædethe på café Norden..uhmmm.
Eftermiddagen er gået med afslapning og Max kom i seng kl. lidt i 7 og sov lidt over 7, dejligt må man sige.
Jeg har siddt og rodet foran computeren uden mening eller mål. Nu vil jeg snart lægge an til landing i min seng, når vores ugentlige ritual er overstået med sprøjten og låret, der er klemt til en lille rullepølse - for tanken om at der er en kårben derinde er ikke go', så jeg griber fat i hvad jeg har af depoter og så må Preben stikke der : )
Jeg vil også lide kigge på hvad jeg har af ulæste bøger til ferien...skal jeg mon forbi biblerern...ahhh jeg har vist nogen, der godt kunne bruge at blive læst igen eller måske aldrig er blevet åbnet.

Ingen kommentarer: