14. juni 2008

Siden sidst

Turen til Arken med børnene gik godt igår. Især Palle Pirat showet var de vilde med. Så det var en flok trætte børn vi tog med hjem igen. I går aftes mødtes jeg så med Mie, Amalie, June og Pernille. Vi spiste på café Woody og gik så ind og så "Sex and the city" og den var bare fantastisk. Rigtig god endda.
I dag tog vi ned til Mia og Lennart, hvor 2 af Mias kollegaer havde planlagt et babyshower/surprice for hende og vi havde gaver med. Det var hyggeligt. Vi kom hjem og jeg var helt færdig efter i går aftes og måtte sove en time. Nu sover Max og vi sidder og er ved at finde ud af, havd aftenen skal indeholde.
Mandag skal jeg haveMax med på arbejde og det skal nok blive hyggeligt. Vi skal rundt i Skovlunde og se hvor børnene bor. Resten af ugen skulle jeg gerne have fri/ferie/omsorgsdag eller what ever, så jeg kan tage første etape af indkøringen af Max. Når vi så har været på Mallorca tager Preben 2 dages fri og så kommer min mor og niece og min mor vil så hente Max tidligt eller træde til, hvis der bliver brug for at hente ham før tid i vuggeren. Så det er jo en fin løsning. Ikke perfekt - men fin!!!

Ingen kommentarer: