18. juni 2008

Sikke en glædesdag : )

Jeg gik i vuggestuen kl. 8 og så sad Max og jeg og snakke med Amalie, som er medhjælper. Omkring kl. 8.45 var Max godt træt, for han var allerede i hopla kl. 6 i dag. Så Amalie spurgte om hun skulle lægge ham og jeg sagde straks ja, for det var måske det bedste. Hun gik ud med ham og vi installerede ham med hans egen babydyne omkring hovedet og så gik Amalie over i et hjørne på terassen og hørte ham lidt frem og tilbage og vuggede ham og efter 10 min. sov han. Hun sagde, at han bare lå og smilede op til hende og var glad og tryk. Selvom der var larm fra de små puslinge, der legede omkring på legepladsen, fandt han trykhed i det nye sted og den nye barnevogn og moderen var SÅ lettet. Så nu skal jeg bare hente ham kl. 12.30, med mindre de ringer efter mig og det er bare så underligt hvis det skal gå så nemt. Det er en lidt underlig holdning, men jeg tænker nok...var det bare det? Det håber jeg. Jeg er stolt af min lille engel : )

Ingen kommentarer: