6. juni 2008

Kashmir - sød musik

Jeg gik desværre glip af Celine Dion i Parken igår, hvor Maria og jeg godt kunne være inde og arbejde. Få billetten og 500 kr. Det er godt nok helt i orden. Men vi har ikke helt fået aftalt noget med hendes moster, der skaffer os arbejde derinde til koncerter og andre events. Man serverer inden koncerten og så går man ned, når bandet går på. Men Maria vil tale med moster her i morgen tror jeg og så får vi se hvad der sker : )
I aften skal vi se vores ynglingsband; Kashmir og det er længe siden efterhånden. Har set dem rigtig mange gange og jeg elsker dem. Jeg er vild med forsanger Kasper, der faktisk var underbo til min svigermor i en tid og jeg har endda hans autograf, som hun gik ned og bad om. Han er en lækker fyr i mine øjne : ) Så Preben pas på i aften - måske springer din kone på scenen og giver en duet med idolet : )

Ingen kommentarer: