6. juni 2008

Helena, Jennifer & jeg

Egentlig er det vel lidt ligegyldigt, men jeg går meget og drømmer og at ligne andre. Jeg er blevet rimelig god til at se kvaliteterne hos mig selv og se, at jeg jo ser smuk ud på min måde. Men jeg drømmer....
Jeg ville gerne have Helena Christensens lidt dystre look, smukke kindben, hår og glød. Hendes stil er rigtig fed og lige mig....
Men på den anden side elsker jeg også Jennifer Anistons humor, klassiske skønhed og stil, hendes krop og udstråling.

Ja, man er jo aldrig tilfreds. Men jeg kan sige det sådan her. Jeg ønsker mig minus 5 kilo, lidt sol på kroppen, så jeg ikke er blåhvid mere, lidt længere hår og det er faktisk det. Resten kan jeg sagtens elske og det er jo ikke meget jeg forlanger vel. 5 kilo er sådan set den største forhindring, for de 2 andre ting kommer af sig selv jo. Min stil er jo nok bare som den er og jeg er feminin og klassisk. Jeg elsker loppemarkeder og derfor er min stil nok også som den er. Jeg har aldrig 100% fulgt moden, for jeg har nok min egen mode, der passer til min smag og krop. Men 5 kilo....kæreste univers...hjælp mig på vej dertil. Overbevis min sunde fornuft om, at det er det jeg skal nu ; )




Ingen kommentarer: