10. maj 2008

Tiden flyver fra mig....


.....jeg har slet ikke tid til at skrive herinde. Men jeg svigter vist ikke nogen, for solen trækker vist i os alle. Men det gode ved at være forældre til et lille barn er, at når han sover, så skal vi være lige i nærheden og falder roen over vores hjem.
Da Max havde sovet og vi havde leget lidt gik vi udenfor på et tæppe. Vores underboer i stuen kom ud. Preben har gået i børnehave med kvinden der bor der. De er rigtig flinke og vi talte sammen om, at der godt kunne være noget mere socialt her i vores boligkompleks. Fællesspisning, fodboldkampe, tenniskampe, babysitterlister, naboovervågning, loppemarkeder. mm. Preben skal til at spille tennis med manden dernede og så kan jeg jo hygge med med hende imens. De har 2 børn, der er rigtig søde ; ) Hyggeligt.

Jeg er helt mørbanket over mit rengørings-marathon. Faktisk må jeg hellere gå ud og eksperimenterer med at få farvet mit år i de nye plantefarver fra Sante. Jeg vil lige høre "As" færdig med Mary J. Blige - som jeg jo snart skal se i Tivoli - og Georg Michael. Genialt nummer.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder til, at I har haft en rigtig dejlig stund... Skønt. Glæder mig til at høre nyt om dine nye hårfarve. Knus og ønsket om en dejlig aften til dig og familien ;-

Unknown sagde ...

Ja, i må også nyde "sommeren" her i aften. Det er bare så skønt med åbne vinduer og fuglenes kvidren. Ja, hårfarven er jeg faktisk også selv spændt på, for henna/plantefarve glider tit af og så farver det slet ikke. Nu får vi se. jeg skal sidde med det i en time mindst og det hørmer. Jeg håber bare på det er hørmen og siden værd ; )Knus herfra