10. maj 2008

Fuld fart frem...

....og der har været fart på mig siden Max vågnede på vores sofa halv syv. Da han først skulle sove igen, så fik jeg travlt. Jeg vaskede alle vinduerne og der er mange og de er store. Både ude og inde, jeg gjorde badeværelset rent og vaskede gulvene i køkken og gang. Preben tørrede støv af og støvsugede og nu er der klart til vores gæster. Det er nemlig min mor og far der kommer i morgen, i anledningen af, at Max bliver 1 år. Vi skal sidde ude på mandag, hvor der kommer 19 gæster og får boller og den flotte kage, som Preben har bestilt. Vi skal grille og ud i skoven at gå har vi bestemt. Så det skal nok blive nogle hyggelige dage vi går i møde.

Vi tog et smut til Herlev, hvor jeg skulle på posthuset, bibloteket og fik købt et par korte shorts. Vi købte en pizza, som vi alle 3 delte under et træ. Max hyggede sig rigtig med pizzaskorperne ; )

I aften skal vi vist bare slappe helt af og lade op til de næste dage der kommer. Jeg var lige i netto, der er så meget man skal huske til gæsterne og når så også vi får sovende gæster. Jeg faldt over kongespillet, håndsæbe med green tea duft og en flaske god rødvin til Preben, mens jeg stod i en mega lang kø. Nu vil jeg lukke mine øjne lidt, men s der er fred og ro til det. Max sover nemlig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Travlhed... Husk at gemme lidt energi til de næste skønne dage. Knus herfra ;-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg sidder med plantefarve i hårbunden og slapper af med min computer i skødet. Jeg lader op lige nu ; )