25. maj 2008

Nabohygge, søndagshygge - fred og ro

Vi fik sat Max's cykelstol på min cykel og har da også være rundt om "firkanten" med ham. Jeg var noget usikker på hjulene, men det gik bedre og bedre som turen skred frem.
Preben spillede tennis med vores underbo Nicolai, mens Max og jeg hygge os med Linda og børnene Martin og Maja. Vi aftalte at mødes efter Max's bad og spise pizza sammen i deres have. Det var hyggeligt. Max var i hopla, fordi Maja var sød til at lege med ham hele tiden. Så han hvinede og hoppede sammen med hende. Det var rigtig hyggeligt synes jeg. Nu er vi gået op til os selv igen, for Max skulle sove. Linda har været oppe og låne film af os og vi skal også se film i hinandens selskab og nyde en stille aften sammen. Det er længe siden og vi savner hinanden lidt ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stort til lykke med fødselsdagen. Jeg håber, at dagen bliver skøn og minderig for dig. Kærlig hilsen Jeannette Mariae

Unknown sagde ...

1000 tak. Ja, jeg har jo fri i dag og min mor kommer kl. 15. Så indtil da vil Max og jeg bare hygge os og slappe af, det trænger vi vist til efter en hektisk weekend. Mern jeg har vist ikke været særlig sød med det her grå vejr. Det passer jo ingen steder ; )