25. maj 2008

I'm back

Lige tid til en Paradis is efter indkøbene af mine fødselsdagsgaver. Drengene har hemmeligheder for mig. Men jeg glæder mig til at se hvad det er i morgen. 32 er = not funny. Men hva pokker, det er jo bare et tal.
Lækker velour tunika-ting fra Jackpot. Så fin til mig. Fik den og bukserne for 130. Begge dele passer ...liiiiike a glove.
Nümph bukser med fede detaljer.


Petit Bateau bluse og "wifebeater" til Maximusen, 50 kr. i alt og de er helt nye og knickers fra Jackpot, som jeg har købt til mor.
Anna tog hjem efter loppemarkedet. Hun tog til KBH og så videre hjem til sig selv. Det har været super hyggeligt at have hende på besøg. Det gik også fint med tøsehygge i fredags. Det er altid sådan lidt svært, at der er nogen der ikke helt kender hinanden. Men det gik fint nok med snakken hen over bordet og jeg var glad for. Min mor kommer i morgen kl. 15 og inden da skal der handles og måske lige støvsuges lidt herhjemme. Men det er jo dejligt at have fri på sin fødselsdag. Nu er Max lige vågnet efter en lyn-lur og vi skal vist ud og prøve cyklestolen og hjelmen, som er blevet fastgjort i dag. Det bliver så hyggeligt, at have ham bagpå tror jeg. Preben skal spille tennis med underboen kl. 15, som også var med til poker i går aftes, så det er jo dejligt med lidt socialt i bebyggelsen ; )




Ingen kommentarer: