13. april 2008

Sikke meget garn...


...jeg har fået købt. 4-5 forskellige nøgler af navnet Heavy. Jeg tænker på at lavet et langt hæklet smalt tørklæde i mange farver. Det ser så pænt ud at sno om halsen og så har jeg købt 3 nøgler og en opskrift på et hæklet trekantet sjal, der ville være super flot til sommer. Jeg købte for 168+forsendelse og det er da billigt nok. Nu har jeg set, at der er kanon meget til salg på Trendsales og det er sikkert billigt. Så der vil jeg gå på jagt og få fyldt op i kurvet, så kan jeg altid finde på noget at strikke af det, når jeg får det hjem. Sådan arbejder jeg vist bedst. Men jeg er virkelig glad for, at jeg er kommet i gang og det bliver da pænere og pænere, det jeg får strikket. Man skal jo lige have taget igen ; ) Ellers rettere, så har jeg vist egentlig aldrig gidet at sætte mig ordentlig ind i det ; )

Ingen kommentarer: