13. april 2008

Gamle billeder dukker op

Til vores bryllup gav jeg Preben en mobiltelefon, for det ønskede han sig rigtig meget og nogle manchetknapper og så et maleri, der er lavet af mig og det forestiller mig. Jeg kan huske, at jeg havde en kunstig hestehale og så tog jeg 1000 billeder, for at finde det bedste. Det er så faktisk ikke det her, men det her var et af dem jeg tog. Så tog jeg billederne med på arbejde og lagde dem ind i et specielt program, som gør at det ligner en siluet, kan man vist sige og så malede jeg det sort og hvidt. Jeg skød det op på væggen med en overheadprojekter og malede det på den måde på lærredet. Det blev fint og Preben blev glad for det. Men det er sjov måde at lave kunst på. Få streger og man kan se, at det er mig ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du smuk ;-)

Unknown sagde ...

Ih, tak.