1. april 2008

Nye tiltag


Da jeg kom på arbejde hang der en seddel på mit skab om nye tiltag på det sundhedsmæssige område. Der er gratis sundhedstjek at dem der har lyst, der er 5 gange gratis fysioterapi, 50 kr. rabat på massage, 5 timers gratis kostvejledning, Fedt nok, som er 8 ugers intensiv kursus i kost og motion, fri adgang til svømmehallen i Ballerup, tilbud om motion, wellnessaftener mm., rabat hos 3 forskellige motionscentre, men jeg kan jo træne gratis på skolens kropseksperimentarium, så jeg er godt nok imponeret. Det er dejligt. Ydermere talte vi i dag om, at vi skal lave nogle ting sammen uden for arbejde. Drikke en fredagsøl indimellem, tage imod de tilbud der bliver givet fra kommunen om f.eks koncerter, tage i biffen og hvad man eller kunne finde på. Vi er og har altid været en arbejdsplads, hvor vi godt kan lide at være sammen og feste sammen. Det er bare så dejligt at være tilbage til det. Det er faktisk som at arbejde med venner på en måde og det er da ideelt ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder da enorm dejligt med alle de tiltag. Så er det bare om at vælge ;-9

Unknown sagde ...

Ja, det er jo lige det. Der er ikke noget af det jeg sådan på den måde står og mangler, men det er da altid rart at få nye ting at vide ; )