8. april 2008

Min spirituelle aften

Men jeg hører de skønne toner fra Mew, er jeg ved at hente endnu en kanalisering ned fra Kryon. Det kan godt blive lidt for helligt eller hvad man skal sige og det jeg er måske ikke helt der, men jeg får rigtig meget ud af at høre dem og drager mine egne erfaringer. Det er en gode aha-oplevelser for mig, der er bare så meget, der giver mening og det har vist sig at være vigtigt i mit liv. Nu går jeg ikke til andre lige med det formål, at dyrke min spiritualitet mere, så jeg søger den selv og det fungerer heldigvis godt for mig. Men jeg kan nogle gang godt mærke ensomheden i at skulle rumme de store og dejlige tanker helt alene. Der er så meget man kunne dele og så ville det bare blive endnu federe faktisk. Men i det små deler jeg jo nok de små fortællinger og de positive ting med nogen. jeg kan bare ikke give den gas, for jeg har en tendens til at blive ekstremt ivrig og brænder meget passioneret for mine små hjertesager og jeg er ikke interesseret i at fylde det hele ; ) Er det helt rodet forklaret?

Ingen kommentarer: