14. april 2008

Min fødselsdag...

...havde jeg egentlig sat til, at skulle fejre d. 30 maj, med mad for nogle veninder, tivoli rock med Danseorkestret, som ikke så meget er mig og så måske en tur i byen. Men Anna, min veninde fra Jylland, skal arbejde hele weekenden og hende vil jeg jo gerne have med. Så jeg har rykket det en uge tilbage til d. 23, hvor Mary J. Blige kommer i Tivoli og hun er bare så god. Hende har jeg hørt i Valby Hallen engang og det var et hit. Nu håber jeg bare, at de andre tøser kan den dag og at det kan blive til noget. Preben vil gerne lave maden. Dejligt. Jeg glæder mig, fordi jeg plejer ikke at holde noget for mine veninder. Jeg skal nok også have et par gæster på dagen til noget kage eller noget. Obs. Der kommer faktisk ret så meget godt i Tivoli i år. Især bemærker jeg Kashmir, som jeg er stor fan af og Saybia, som er rigtig gode. Men der er også meget meget andet på http://www.tivoli.dk/fredagsrock, prøv at kig ; )

Ingen kommentarer: