7. april 2008

Jeg strikker og det bliver flot ; )


Jeg er slet ikke halvvejs endnu, men det går da helt klart fremad og fingene skal jo altså også lige vænne sig til det. Jeg er ved at downloade en kanalisering, som jeg vil lytte til, når jeg går i seng. Det er nemmere for mig at leve mig ind i det, når jeg hører det, for det er nemlig på engelsk. Men det skal jeg ligge under dynen og nyde og så må strikketøjet nok hvile til i morgen aften, men det er bare så lækker, vamset og blødt. Preben kommer til at elske det - håber jeg da ; )

Tilføjer lige her til morgen, at kanaliseringen fra Kryon var rigtig god. Jeg kunne genkende flere ting i min egen lille process. Nu venter processen med cyklingen til arbejde og jeg er ikke helt så stolt af det her til morgen. Foran venter min mindst en halv times træden i pedalerne og nok også mere. Men jeg SKAL bare afsted. ; )

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Prøver igen..Kan ikke få min kommentar frem til dig...?
Synes du klarer dit nye liv med arbejde og det hele, så flot!
Og dit åndlige arbejde magter du også- respekt!

Unknown sagde ...

Tak tak, dejlig kommentar. Je det går da godt synes jeg, på trods af de kun 20 timer syne sjeg da det er hårdt, men jeg klarer det da. Godt jeg har min elskede blog vil jeg da også bare side, for den hjælper med bearbejdningen på nogle ting føler jeg ; )

Unknown sagde ...

Sjovt, hver gang man klikker ind på selve min profil, så tæller den som et besøg, så kan man vist ikke helt regne med 467 besøgende, men jeg er glad for jer der kigger med, det er dejligt med de søde kommentarer ; )

Anonym sagde ...

så fandt jeg din blog ..

her vil jeg da læse mere ...


Er du fleksjobber

det er jeg også

knus Bolette

både med det åndelige og alting

Unknown sagde ...

Nej jeg er deltidssygemeldt i 3 mdr. tror ikke helt jeg er ringe nok til et fleksjob. Men n u får vi se, det kan jo blive nødvendigt. Men indtil videre kan jeg godt klare mit job, som effektivt er på ca. 32 timer om ugen normalt og så med møder oveni. Men p.t. arbejder jeg kun 20timer og det er virkelig dejligt synes jeg. Men jeg kan jo spørge dig, hvor svært er det at få fleksjob? Kan man selv bestemme sin arbejdsplads, hvis man nu finder noget der er på det timetal man ønsker? Hvor syg skal man være, hvis man kan sige det sådan?For sclerosen er jo mest præget af for mit vedkommende et attak hvert andet år ca. og så er der jo lidt små skranten og træthed indimellem, men ikke så noget vildt... Sikke en masse jeg fik skrevet ; )