8. april 2008

Dagen i dag...

....har været rigtig god. Jeg cyklede på arbejde og det gik nemt og tog kun 25 min. Det er så også lettest på vejen derud. Jeg havde mobilen på P3 og så gik det hele lidt nemmere. På arbejde aftalte min pgu'er (pædagogisk grund uddannelse), at vi tager 2. klasserne fra på fredag og filter med dem, da de skal have lidt hygge her inden de stopper og de er store nok til at kunne få noget godt lavet. Så syede vi videre på filtdyrene og jeg gik i gang med en fin dromedar sammen med en dreng fra BH.KL og det var svært, så jeg måtte hjælpe en del. Men vi hygge med stearinlys og i baggrunden spillede min kollega guitar og vi sang alle "Under bøgen" og andre gode sange. Det var bare så hyggeligt og så husker man helt klart hvorfor man blev pædagog. Hjemturen var lidt mere op ad bakke og i regnvejr, men jeg er ovenud stolt over min egen præstation og skridttælleren stod på 8400. Dejligt. Jeg burde sku cykle hver dag. Men nu skal jeg lige træne mig lidt op og så er det nok også det jeg gør. Nu har Max og jeg været i bad og jeg fik varmen. Dejligt;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt klaret, Rikke - og det lyder som om det er en helt vidunderlig dag, at du har haft. Skønt ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det synes jeg det er ; ), men puha lidt hårdt var det da at cykle...hi hi