9. april 2008

Ikea og idé møbler er besøgt ; )

Planten til højre fik vi for 40 kr, 2 efeu, 6 bloklys og 200 fyrfadslyd. Vi bruger meget levende lys, så det er som regel i Ikea, vi køber den slags.
Vi fik købt Max's først og største fødselsdagsgave i Idémøbler. En stor sækkestol og den er blå. Det er jo ikke den store hemmelighed - ikke i år. Jeg vil prøve at finde et par bøger og nogle andre småting på nettet her i aften tror jeg. her er der et billede af prinsens værelse. Det er dejligt med så meget plads og vi fylder det jo også godt ud med alt muligt ; ) Faktisk havde de noget fedt i Idémøbler. Nu hvor mine tanker meget er i filtdyr og kugler i disse dage, så kunne man købe en skattekiste, et hus, en politibil, en kurv, en fin pude og meget andet i filt. Det er noget nyt de har og hvor op hvor er det flot. Jeg mener det hedder "En Sig og en Gry".Jeg fik helt lyst til at gå i sving med det samme. Men det er da rart med gode idéer til SFO'en.

Ingen kommentarer: