2. april 2008

Gode råd søges

Jeg skrev til Gyldendals forlag igår om der ville være interesse i en bog om fødselspsykoser og depressioner. Det har de svaret på og det var der helt klart nok nogle, der ville blive glade for. Men man skal virkelig have det på afstand, så det er spændende for andre at læse. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skulle gribe det an. Hvad ville være bedst? En fiktiv roman, der har rod i mine egne oplevelser. Hvor det starter med graviditetstesten til nu. Eller ville det være sjovere at prøve på at få samlet en masse erfaringer og historier på en eller anden måde? Skulle man skrive det som en biografi? Jeg kunne på den ene side godt tænke mig at skrive, men det er bare sådan en stor mundfuld. Jeg ville ønske mig, at der var en der kunne interviewe mig og skrive den for mig, for jeg synes ikke, jeg helt kan finde ud af at gribe det an. Men har vildt meget lyst til det ; )

Ingen kommentarer: