2. april 2008

Afslappende aften

Jeg fik en buket tulipaner af Thomas ; ) Dejligt. Jeg er ved at putte Max og det falder ham ikke lige så nemt her til aften. Men der var så en "udgift" i bleen, så det forklarer jo en del. Nu byder aftenen på lige hvad jeg vil. Så det vil jeg da benytte mig af. Jeg fandt en gave til min mor på nettet, hun har fødselsdag d. 12 april. Jeg havde hende i røret, da jeg var ude i Lyngby og naturligvis ønsker hun sig tøj tøj tøj. Hun er nu kun 600 g. fra at have tabt sig 10 kg. Så hun er stolt og meget glad, det er sørme ikke så sært. Vi så på noget fint tøj fra Esprite, da vi var hjemme i påsken. Så nu har jeg da bare bestilt det fra deres online shop. En "puppy red" t-shirt og en sporty cardigan, der også "puppy red". Så det ved jeg, at hun blive glad for. På lørdag skal Max, mor og jeg jo til lyngby igen og der skal vi finde sko til hende eller noget mere tøj ; ) Jeg er bare så stolt af hende og gud hvor hun blomstre...

Ingen kommentarer: