14. marts 2008

Så er fredagen slut

Aftenen må vist være i stjernernes tegn. Vi så da nogle rigtig stjerner på tv, Max har været en lille dejlig stjerne i aften og jeg vil drømme om, at jeg er en stjerne i nat. Det har sjovt nok altid været en drøm for mig, at være kendt. Ligemeget for hvad næsten. Bare jeg var kendt og omgivet af glamour. Sådan har jeg det altså stadigvæk. Jeg er en glamour og dramaqueen.
Det var rigtig hyggelig hos Mie, Tommy og Flora. Det er dejligt at være sammen med andre med børn og når det er en god veninde, så er det rigtig dejligt og trygt. Max var i hopla, som jeg skrev før. Han var lidt pjevset under maden, men det gik over igen. Nu er han allerede i drømmeland og han drømmer sikkert om mad, musik og sin mor og far. Godnat og sov godt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukke stjerne, du er så god til det med billederne. Hvor henter du dem? På Flickr - her er et rent skatkammer, men skal bare respekterer ophavsretten! Ønsker jer en rigtig dejlig weekend ;-)

Unknown sagde ...

Jeg søger bare så google eller yahoo image/billeder, så kommer der rigtig mange frem. Ja, jeg ved ikke om man må bruge dem, men det går jeg ud fra. Jeg er i hvert fald glad for, at man kan finde så mange fine billeder. Ellers ville min blog være lidt kedelig. Mange af den er nok fra Flickr, men det er ikke alle man kan sætte ind.