29. marts 2008

Det var en lørdag aften...

Levende lys over alt, det var så stemningsfuldt ; )


Vi fik rigtig hygget os. Max blev lagt i seng omkring lidt i otte og så gik Yatzyspillet og en omgang Trivial i gang. Vi fik fastelavnsboller og the til.
Da kl. var ni tændte vi for popcorn og satte os til at se "Material girls", som må være en B-film. Men den var sød og sjov alligevel - en rigtig no-brainer. Det har været en dejlig aften. Jeg nyder hver øjeblik inden mit arbejdsliv begynder. Jeg får svært ved at plads til alt det jeg gerne vil fylde mine dage med. Jeg vil gerne cykle på arbejde og det gir sig selv, det er ikke noget problem. Jeg vil gerne træne i træningslokalet på arb. og hvis det er mulig kan jeg møde lidt tidligere en gang om ugen- resten må blive pilates når det passer herhjemme. Jeg vil gerne være social og det må fortrinsvis være i weekenderne, da vores hverdag for det meste skal fredes for Max's skyld. Jeg vil også have møder på arbejde, så det kommer til at være familietid for det meste. Jeg vil gerne være kreativ, lave en kollage med billeder af Max og dem han kender, det skal være en working process. Et hyggeligt projekt. Jeg vil gerne strikke og blogge, når der er tid og være intim med Preben, for det skal jo om noget plejes også. Oveni i alt dette skal jeg være noget for min søn. Sikke et pulsespil, men det skal nok gå. Jeg glæder mig til at få det til at gå op og blive et dejligt og lykkeligt liv.

Ingen kommentarer: