25. februar 2008

Puha, sikke en dag!

Drengen sov i et kvarter tror jeg. Han er pyldret og træt. Men sove det vil han da bare ikke. Så nu sidder han og slapper af til noget Baby-Einstein. Så snart han ikke lige bliver underholdt græder han. Så det er jo ikke til at holde ud. Når filmen er færdig prøver jeg med sengen igen tror jeg. Så har jeg også lige ladet lidt op. Nu får han lige nyse-flip derinde. Han er vist oppe på 8 gange nu ; )
På billedet sidder Max og kigger på sin far der er ved at trimme hele hovedet og skægget. Max kunne ikke kende ham lige først. Trimmeren gik nemlig i stykker igår og så var Preben nødt til at blive næsten skaldet, da maskinene havde lavet ged i frisuren. Så nu er han totalt kort. 1mm. tror jeg. Det ser sku underligt ud. Men det gror hurtigt ud igen.

Ingen kommentarer: