23. februar 2008

Min Valentine....


...gav mig en dejlig gave. Preben var så dygtig og vandt nogle penge i poker på nettet og gav mig et gave kort på 1700kr. til Sundform i hjertet af København. Jeg fik også et gavekort af ham efter jeg havde født. Så derfor vil jeg varmt anbefale Sundform. Det er søde piger, lækker indretning og naturlige og/eller økologiske produkter de bruger derinde. Jeg blev klippet sidst og fik en derouge behandling. Begge oplevelser var gode. Jeg har bestilt 1½ times massage den ene dag og den anden dag skal jeg have en times Englehår behandling og 1½ times ansigtsbehandling. Det glæder jeg mig bare til. Preben har ud og det også inviteret mig på Søllerød kro og vores venner Jannik & Maria skal også med. Max skal passes af hans farmor og bedstefar. Uha, det bliver skønt det hele.

Ingen kommentarer: