24. februar 2008

Lysten mangler


Jeg går hos en meget dygtig psykolog for tiden og vi har talt lidt om min generalt manglende sexlyst. Jeg er nok ikke helt unormal. Jeg er jo trods alt mor og der er meget at tænke på i den forbindelse og man får heller ikke sin nattesøvn. Men jo mere man tænker på, at man ikke har lyst og at det er et problem - jo større bliver det også. Jeg tænker tit tingene ihjel. Det påpegede psykologen og sagde, at jeg måske skulle tænke på, at jeg er helt normal og at det ikke er noget problem. Pakke problemet ned i en kuffert og sende det væk - altså visualisere det at sende problemet væk. Så kan jeg jo altid finde det frem hvis jeg skulle få et reelt problem igen.
Så kom jeg på, at jeg jo kan kombinere hendes løsning med noget guided meditation, der måske får mig til at slappe af, komme i kontakt med min krop og så vil jeg visualisere. Altså finde et billede på min seksualitet og prøve på at få noget positivt der passer på min krop og mit syn på mig selv som kvinde. Så det er stategien. Jeg har bestilt "chakra healing". Glæder mig til den kommer med posten. Alt handler for mig om, at der skal nogle positive billeder på tingene. Ville lige dele det med jer derude, for jeg er nok ikke den eneste der har det sådan.

Ingen kommentarer: