24. februar 2008

Harry Potter kalder


Hver aften venter min Harry Potter og flammernes pokal på mig. Jeg elsker den verden han er en del af på Hogwarts. Elsker også Ringenes Herres univers. Tolkien var genial - intet mindre. Jeg er en nørd hvad de her ting angår. Jeg lever mig så meget ind i det, at jeg ville ønske det var mig der levede i sådan et fantastisk univers. God indlevelse kan man vist roligt sige at jeg har.
I det hele taget det der med at leve sig ind i noget for en tid. Noget bliver nok hængende, men jeg er god til at finde nye emner og sætte mig ind i dem. Så efter noget tid så kommer der bare noget andet og overtager. Men det fine ved det er den viden man får og nogle gange er der da også noget der bliver ved med at kunne fascinere mig og så får det en plads i mit hjerte og mit liv.
Efter en lidt anstrengende dag vil jeg gå ind og trække et tarotkort og se hvad jeg kan vente mig af i morgen...

Ingen kommentarer: