15. august 2014

Hverdagen har talt....

...og en ny skolereform, der påvirker min hverdag lige p.t.. Vi har først fået vores skemaer udrullet igår og kan starte i nyt skema på mandag, så den der skide uvished er altid lidt en plage. Men nu kører det forhåbentlig fra i næste uge. Jeg er spændt på hvad min krop siger til det og om den må kapitulerer igen i år. Det er jeg ikke lige klar på. Så må jeg vist tage at trække håndbremsen i år, inden den står på bihulebetændelse og meget andet sjov.

Som forælder har det også være specielt at få et barn i 1. klasse og så få et overblik over hvordan hans skole griber det an. Men det begynder at hjælpe på det og det er måske i virkeligheden meget sund at have det perspektiv på, når man selv skal føre en 1. klasse igennem på bedste vis.

I denne uge har jeg indtil videre fået trænet Yoga i 90 min tirsdag, mave/baller/lår i går i en time og jeg har trænet cardio og styrke i dag i 45 min. I morgen skal jeg også derover. Så det er fint nok. jeg taber mig ikke det mindste og det undrer mig alligevel lidt, da jeg tæller kalorier og prøver på at holde det lidt nede. Men der skal åbenbart mere til ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det skal nok komme med de kilo, det er godt klaret alt det du orker med job, børn og ny 1. klasse, tommelfingeren op for dig, det skal nok komme. Held og lykke med det hele. Vi er på landet, der kommer en ny mægler på søndag for at vurdere huset, han var meget opsat på at få det solgt på 3 mdr. vi får se og håber det bedste. Kram Jette