2. juni 2014

Alene på en mandag...

Dagen har været dejlig ...min fridag og da P. kom hjem tog han børnene med ned til nogen venner for at grille. Jeg troede jeg skulle til møde kl. 17 og det var så kl. 19, så nu har jeg et par timer til at spise min Delicious suppe fra Fakta og det er den faktisk. Det er en gulerodssuppe med en herlig smag og lige hvad en snotfinke som jeg igen er har brug for. Mon det nogen sinde stopper det her skranteri? ; )

Inden jeg hentede børnene tidligt var jeg lige i H&M og købe 2 sommerkjoler og et par hæklede sko, som jeg så lige skla ind og bytte til et nummer større i morgen, 2 par shorts til Max, neglelak og solcreme. Det er dejligt at forberede sig på sommer. Jeg har nu mest været inde i dag eller og siddet i tlf. møde med min bankmand i en time og ellers slappet af. Nu vil jeg spise færdig og sætte mig ud på terassen og få afsluttet min Jo Næsbø; Panserhjerte og nyde at der er mere tid end forventet og når P kommer hjem skal vi vist se Game of Thrones afsnit 8...jubiii. Verdens bedste serie ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Herligt med tid til dig selv. Er det snotteri nu startet igen eller holdt det aldrig op, det er da irreterende for dig. Håber også drengene nød det, var de hos Lennart? Det er dejligt at shoppe især sommerting. Jeg skal på senior skovtur iddag, håber at vejret holder, vi skal på Bakken og spise i Den hvide Hest. Kram herfra Jette