17. april 2014

Rigtig god Påske derude...

Her i Smørum går livets sin gang. Vi har været i Jylland, hvor der var weekendtur i badeland, mødet med min nye svigerinde og børn, et aktivt og udmattende liv og efterfølgende et pat dage hos mine forældre til forkælelse og optapning. 
Mine forældre passede en sød hund og den savner os åbenbart, for den ligger på gulvet og stirrer på hoveddøren og ikke i hundekurven den ellers elsker, når den er på besøg. Men vi savner nu også Bella : )
Jeg er igen ramt af ondt i halsen og enorm tungt hoved med smerter indeni. Jeg er træt træt træt af det og håber sådan på noget sol og D-vitamin til mit skibsbrudne korpus. Jeg knækkede sammen igår og fik en ordentlig tudetur, for 4,5 måned med konstant træthed og infektioner mv. er opslidende selv for den optimistiske.....

Preben tog til Nice med hans ven igår og de skal på biludstilling i Monaco og kommer hjem lørdag aften. Så den står på Påske med drengene og min veninde Anna, som jeg har kendt altid og jeg glæder mig til vi skal hygge os sammen med ungerne  i et par dage og ber jeg de højere magter om et break.

Ingen kommentarer: