22. april 2014

En spæd start



Nu har jeg købt en blåbærbusk og plantet i en stor krukke og gav kun en 10'er for den og det er vist meget godt, for det er den spæde start for mine grønne fingre. Jeg er ikke specielt god til eller har ikke flair for at sætte mig ind i ting, så jeg springer ud i det og elsker så også at se ting gro og blive store. Vores jordbær har været en succes og de breder sig. Vi har ikke ret meget plads til den slags, men nu er der købt det første hindbær træ og brombærbusk, der er stammet op eller hvad man siger. De er nok planetet lidt for tæt, men så må jeg flytte dem når jeg ser om de gider at slå rødder her. Spændende er det da ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

De ser fine ud alle planterne, glæder mig til at se dem i morgen. Held og lykke med dem. Kram Jette