19. marts 2014

Professionel overskud

Preben skal holde et oplæg for kollegaer i kommunen om Økologi. Han har fået Guld mærket, som betyder at der er en rigtig stor procentdel der er økologisk i hans køkken. Så jeg er spændt på at høre mere om hvordan det gik til oplægget. De blev vist 15, så det var han glad for - at det ikke var flere.

Jeg selv tager små baby-skridt ud for min komfortzone og skla samarbejde med en lærer i dag, som jeg ikke har prøvet det før. Vi skal hjælpe tre 4. klasser igennem en meget svær periode og lave massage, yoga og andre hyggeligt ting sammen med dem, for at få dem tømret mere sammen. Jeg håber på at det kommer til at blive godt, udfordrende og udviklende for mig selv ikke mindst. Jeg tænker at det er et godt tegn for mit overskud, at der er overskud til at prøve nye ting : )



1 kommentar:

Anonym sagde ...

God ide med de tiltag med at ryste en klasse sammen, der har det svært, det skal nok blive en succes. Spændende for Preben med det indlæg, det sagde han da ikke noget om, da han hentede Mathias tirsdag, det undrer vel heller ikke dig, vel!! Kram Jette