4. marts 2014

Nye udfordringer…..og dagen i dag

I går var jeg til forældrerådsmøde og der skulle vælges en repræsentant til områdebestyrelsen og da jeg ikke så godt kan lide at sidde i pinlig stilhed og undgå den slags tænkte jeg "what the hell", så jeg stiller op et halvt års tid og gør en god gerning tænker jeg. Det kunne jo være meget sjovt at se det hele fra den vinkel.

Nu har jeg slappe tid, får måske et visit af min gamle terapeut, der er det sødeste menneske og jeg har ikke set hende i lang tid. Hun kommer og skal have et par Bo Bedre hun efterlyste på Facebook og jeg har dem liggende. Ellers lader jeg op til arbejde og evt. hvis hovedet ikke dunker for meget, så skal jeg til et foredrag om Mindfullnes til børn på Ballerup Bibliotek i aften ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det bliver måske meget sjovt, at prøve lidt nyt med det forældreråd, god fornøjelse. Vi henter drenge kl. 14 onsdag til hygge. Kram Jette