23. marts 2014

Helt høj….

…efter en skøn aften i lag med gamle venner fra HH-tiden. Vi kørte til Jylland i går - 3 gutter og mig. Vi spiste sammen 12 stykker fra dengang alt var en fest og sov der. I formiddags gik turen så hjem igen og jeg har optur over hvor dejligt det egentlig var at genforenes med nogen hvor man kan grine og snakke en helt aften hen over bordet og faktisk også berøre de svære emner. Min mission er nu at vi skal ses noget oftere og jeg glæder mig allerede til vi skal ses om et år igen ; )

Jeg blev også mindet om Ravmadses hus i Henne, som er en far og hans datter der virkelig er alternative og dygtige behandlere. Så jeg er ved at se om jeg kan booke en tid i Påsken og det er virkelig noget jeg vil glæde mig til. Selvforkælelse og en balanceringen af min totalt pressede krop. det er vist det der skal til tænker jeg ; )


Ingen kommentarer: