28. januar 2014

Hyggesurfer og hiver fat i de ting der er gode og sjove...

Finder sjove og gode klip på Youtube som denne her Eddie funnyman og Mr. Obama bright man og Den søde og dygtige Matt


Ud over det glæder jeg mig over gode søde naboer, der kommer med cola når man er syg, der kører Max i skole og der er lige i nærheden til at hjælpe med de små ting i hverdagen.

Jeg elsker at bo her, elsker mit hus og håber på, at vi kan blive her i mange mange år. Jeg er dog begyndt at undersøge hvad vi skal senere, når vi eventuelt skal finde på noget andet, som f.eks. at flytte ind mod byen. Så de tanker har jeg og det er også vigtigt at forberede sig bare en smule på hvad der kommer.

Jeg elsker min mand for det søde, dejlige menneske han er og jeg har det SÅ dejligt i min lille familie. Jeg behøver ikke ret meget andet end dem. Dog vil jeg sige, at mit arbejde og gensyn med veninder og venner også betyder rigtig meget for mig. Endelig føler jeg at jeg hviler i det jeg har og er tilfreds.



Ingen kommentarer: