3. januar 2014

Beauté Pacifique


For en del år siden var jeg ret træt af min urene hud og fik nogle behandlinger hos en klinik i Hellerup, der faktisk var ret god og de anbefalede faktisk A vitamin cremen som en del af behandlingen og det er en creme man kan mærke der arbejder. Så efter nogle år med en masse forskellige cremer skal der noget godt til min trætte og urene hud. Derfor denne...


Super3 cremen skal jeg bruge om aftenen til at booste min hud
 og hjælpe mig med at se lidt friskere ud…måske : ) 
Jeg fik den af P i julegave ; )



Øjencreme har jeg aldrig rigtig brugt fast, 
men nu har jeg købt en lillesøster til ansigtscremen


 Endnu en julegave fra min mand. Jeg har heller ikke så meget erfaring med serummer. Men da de andre produkter har et godt ry og jeg har været glad for dem, så skal denne her prøves…


Ikke at jeg tror på mirakler ; ) 
Men hvis man da bare kunne få lidt af Helenas glød, så har det virket helt perfekt. 
En skønhed jeg altid har beundret!






1 kommentar:

Karin sagde ...

Krydser fingre for det er løsningen for dig.
Vi har hver vore favoritter, har dog kun hørt positivt omkring Beauté Pacifique.
Ønsker dig en dejlig weekend.