19. juni 2013

Restitution...

Binyrebarken, hosten og vejrtrækningsproblemer hold mig vågen til 3-tiden og på trods af det er jeg nu rimelig frisk i dag. jeg tager nok en morfar senere, men lige nu skal der bare surfes, drikke Pepsi Max, læses i blade og alt skal tages med ophøjet ro, så jeg kan få min helt normale vejrtrækning tilbage.
Så jeg vil øse efter udsalggodter på nettet, se om jeg kan finde en passende flydestol til terrassen, få ringet til banken og høre om der er nyt om låneomlægningen, sludrer med min mor i telefonen, nyde freden til jeg skal hente Max og en nabopige i SFO'en og så hente Mathias. Jeg har bestemt at de kommer hjem til nybagte boller, så det er også på listen to do, men alt er i mit tempo og det er dejligt.

Og så kunne jeg da lige drømme mig lidt væk, nu hvor det danske vejr svigter lidt. Godt at der kun er 3 uger til sommerferien med naboerne i Perafita i Spanien. Det glæder jeg mig sku til ; )

Ingen kommentarer: