9. juni 2013

Hvorfor er det så skide svært??!!!

Jeg har i lang tid været rigtig rigtig ked af de ekstra kilo der er sneget sig på i løbet af de sidste par år og mest fordi jeg føler lede ved at se mig selv på billeder og lede ved at jeg har ret meget tøj der er for småt og sidder for stramt  og jo mere jeg ønsker og prøver jo mere siger mig tossede hjerne, at det ikke er noget jeg skal bestemme og min sukker og mad trang bliver bare vildere. Det er ret belastende faktisk, for jeg kæmper samtidig en kamp for at være positiv og glad og det er nu lidt svært, når man dagligt bliver mindet om at man på ingen måde er glad for den måde kroppen har formet sig på.

Min astma er ret slem i øjeblikket og jeg må se at få bestilt en tid hos den der astma ekspert eller måske få fat i min læge først og komme ud til hende, så hun lige kan vurderer hvad der er los, for jeg har svært ved at trænnke vejret i bund uden at komme til at hoste og den mindste aktivitet sætter gang i hosten og hiven efter vejret og det er vildt irriterende.

Men jeg kan da glæde mig over et par dage hvor børnene skal med i sommerhus og jeg kan nyde mig selv og P.

Der er kun en måned til vi skal til Spanien og det glæder mig også.

Ideni kæmpes der dog en kamp med demonerne og hende den slanke vil SÅ gerne til, men dende den buttede vil bare ikke lytte. Gade vide om jeg kan råbe hende op og sætte hende på plads...hun er sku da belastende ; )

Ingen kommentarer: