29. maj 2013

Hjemmedag...

Så er huset støvsuget, opvasker tømt, vasketøj lagt sammen og på plads, ungerne er afleveret, badeværelseskalk er ved at blive smeltet væk og resten af guldvask mv. klarer jeg i eftermiddag tror jeg eller i morgen eftermiddag måske. Så burde der være fint til fredag, hvor veninderne kommer til middag og tilhørende hygge og nu er dagen så min....
måske skal der findes flere ting til det forestående loppemarked på søndag i Kongevænget (der sneg sig en reklame ind der)
Måske går jeg en tur rundt i nabolaget og deler flyers ud for at trække loppegæster til.
Jeg skal have lavet en indkøbsseddel til fredag, for der skal handles i morgen.
Men nu vil jeg surfe, spille computer eller på en ellers anden måde koble af ; )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er godt nok meget der er nået inden 10.30, du har haft travlt. Herligt med en pigeaften fredag. Tak for en dejlig fødselsdag i søndags. Vi er taget på landet, har slået græs, det blev heldigvis tøvejr og så væltet hegnet ved terrassen, det lysnede. På gensyn på lørdag. God fredag aften.

Kram Jette