3. april 2013

Er det forår???

I morges gik turen til skolen - sådan ca. 2 km cykler Max og jeg sammen og da han så var afleveret, så var cyklen altså flad og det på trods af, at Preben brugte tid på at skifte slangen i går aftes. Tsk tsk tsk!!!
Nu henter vores nabo Max i SFO og da cyklen overnatter hos cykelhandleren, så skal vijo nok med bus i morgen tidlig. Men min elcykel er på vej siger damen i telefonen. Lige nu står min ene cykel i Skovlunde, da jeg gik helt i sort efter gårsdagens lidt stressende dag, P og drengene hentede  mig og den anden står nede i Smørum. Tænk at jeg kunne gå ned på cykler...burde da ikke være mulig : )

Men nu har jeg to timer i fred og ro. Der er støvsuget, hængt tøj ud i forårssolen og jeg vil se et afsnit af Dexter og slappe af på sofaen : )

Ingen kommentarer: