21. februar 2013

Tilbage på arbejde....

....men stadig ikke på 100 %. det er åbenbart en større omgang det her influenza shit der følger efter mig og familien er da også drænet. Mathias har ikke været ramt overhovedet, men er dog lidt forkølet og mega træt hver aften. Jeg kan godt mærke jeg startede dagen med MUsamtale og så skulle jeg lukke efter sådan en røvtur af sygdom. Men det gik jo fint nok i dag og nu er der kun en dag til weekend. Lørdag skal jeg svigermors fødselsdagsbrunch og så om aftenen skal jeg ind til min kusine på vesterbro, hvor vi 4 kusiner på min mors side skal mødes og hygge med noget mad og drikke nogle øller vil jeg tro. Indtil i dag har jeg ikke kunne overskue noget som helst, men det begynder da at blive overskueligt nu igen. Jeg må jo tage det som det kommer ; )

Ingen kommentarer: