9. juni 2012

Helt alene...

...lige i dette øjeblik ihvertfald.

Mathias sover, Max er fulgt over gaden til en god ven, for at lege i nogle timer og Preben er til polterabend med hans kommende svoger. I aften skal børnene passes og jeg skal til 40 års fødselsdag, så de bliver hentet om en lille time og så skal jeg i gang med "the makeover" inde jeg går ned i dalen i Smørum, hvor min søde kollega bor, der holder fest i aften.

Ellers går dagene deres gang i det lille hus. Vi er ret sociale med naboerne, glade for hvordan livet leves lige nu. Der er ret mange aftaler og det er okay og til at klare...bare man får slappet af ind imellem.

Dog er min elskede iMac helt vild syg og dårlig og skal måske opereres.... suk...og med sådan en ældre herre kan det måske ikke betale sig, så det er trist. Men jeg har talt medf en nabo og han vil gerne kigge på den på mandag, så må jeg se hvad der skal til...operation eller en yngre model og det ville jo også være fint nok...

2 kommentarer:

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Rigtig god weekend herfra...
Blev berørt af din profil beskrivelse. Det er megen modgang du har haft med dine blot 35 år. Håber livet bestræber sig på at tilsmile dig fra nu!

Unknown sagde ...

Ja, det virker nu sådan...bare ikke på den tekniske frot...men ellers har der været ro i noget tid. Der er altid skavanker...men de tæller lissom ikke mere ; )
Tak for din besked, Camilla