16. april 2012

Shop

Sælger denne Reima-flyver i str. 80 (den er stor). Den er i fin stand og jeg vil gerne have 100 kr. for den.

Katvig bukser - også i fin stand i str. 86 (små)
Pr. par 60 og begge for 100 kr.

Skriv til mig, så er det dit og del det gerne på din blog, hvis du kender nogen med små søde børn!
Og så lidt af mit tøj der af forskellige grunde er for stort og for småt ; )
Tiger of Sweden...var en L og er krøbet til en s - men stadig blød. 
Sælges for 50 kr.

Hoss tunika str. 44 (42)
Helt ny
 75 kr.


Tommy Hilfiger jeans 32/31
lavtaljede og ret korte - helt nye
100 kr.



SeeThruSoul jeans (fransk el. spansk mærke) str. 31/32
Man får en alletiders mås i dem!
90 kr.

Tommy Hilfiger jeans
str. 33/32 med straight ben og slitage...fede fede
90 kr.

Del gerne med resten af blogland - så andre kan købe noget billigt tøj og jeg kan få plads i skabet : )

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Pøj pøj med at sælge de fine ting, Rikke! Jeg kan desværre ikke passe dit voksentøj.

Jeannette Mariae sagde ...

Sikke dejlige ting du sælger, jeg har et godt øje til Hoss tunikaen... ;-)

Unknown sagde ...

Madame: Det er selfølgelig en fordel : )

JM: Du siger bare til - den er ret så fin og god til leggings ; )

Jeannette Mariae sagde ...

Tak, jeg vender lige tilbage... ;-)