22. april 2012

Puha....hvornår fatter jeg, at alder ikke altid bare er et tal...

... men en indikation på hvad kroppen måske kan holde til og hvad man måske skal holde sig fra. Nævner bare lige et par ting her...

....for mange øl og hvad der til hører. Det er ikke altid det går lige godt.
....at danse på baren eller prøve på det, man kan falde ned og der er laaangt ned og det tiltrækker en unødig opmærksomhed og en undskyldning for at skam-drille i meget lang tid.

Men det skete altså igår til en 40-års fødselsdag, hvor der blev festet igennem. Det endte med at to kollegaer fulgte mig hjem, da de var bange for hjernerystelse. Jeg har vist "kun" mange store blå mærker, men hævet fod, der gør skide ondt og så har jeg hilst på ulrik nogle gange i dag og er først nu ved at være mig selv. Har næsten ikke spist og fik ondt i maven, da jeg fik lidt ned. Så var det det hele værd....hmmm skide god fest. Jeg havde det sjovt, men er pinlig over, at jeg glemmer jeg ikke er 20 mere.

3 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Måske er du ikke 20, men du ligner stadig en på 20. Knus fra engens land

Unknown sagde ...

Hæ hæ, hvad fedter du for? ; )

Jeannette Mariae sagde ...

Ingenting, det er da min oprigtige mening (ha,ha...) ... ;-)