18. april 2012

Power Lift til den trætte tøs...

Det gik rigtig fint hos Christie i dag og jeg har en god følelse og glæder mig til at se hvordan huden ser ud i morgen. Det er en kvinde med en stor viedn og den slags imponerer mig altid og jeg lader mig rive med. Man lærer noget hver dag man står ud af sengen : )

Var til lægen efter arbejde og hun mener jeg har en hudlidelse, der kræver antibiotika over et godt stykke tid. Jeg er rød og får uren hud omkring munden og det har været slemt nu her. Men nu prøver jeg og prøver at tage mig sammen med hvad jeg spiser. Jeg skal også til en næse/øre/ hals læge og skal tjekkes for polypper i næsen, for jeg har jo været forkølet eller haft ømme bihuler i over 6 mdr. Så det skal jeg så også have gjort.

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Glæder mig til lige at se din kommentar om din hud i dag... ;-)