6. marts 2012

Lykken er...


Farven grøn

At synge sange for sine børn ved sengetid og opleve at de synger med.

Kærlighed

At tro på at det gode sejrer.

Gode og dybe snakke med mennesker jeg holder af.

At være tilfreds med det man ser i spejlet, når det sker er det magisk : )

Nyskabelse og ægte indlevelse som pædagog og de gode stunder med børnene.

Når alt flasker sig.

Når jeg oplever at jeg gør en forskel for et menneske, når jeg hører ordene..."det var sku da en god idé, Rikke", ellers når jeg oplever forældre på arbejdet, der roser et projekt..Så blievr jeg så glad indeni og stolt : )

Lykken er flygtig og det gør ikke noget, for det føles så godt, når den kigger forbi!!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Og jeg tror på at lykken kigger oftere forbi, når vi anerkender den :-)

Unknown sagde ...

Det ved jeg den gør ; )

Madame sagde ...

Det var meget smukt at læse, Rikke!

Anonym sagde ...

Kære Rikke.

Jeg vil bede dig slette mit foto fra din blog.

Mvh. Ole