27. marts 2012

Alt bliver så meget nemmere...

...især i de her dage hvor solen skinner, der bliver rullet, wavet og spillet bold, sjippet, hula hoppet og grinet i solen på mit arbejde. I morgen tidlig tager jeg til forårsopvisning og det i min fritid. Men jeg elsker den der stemning, der minder om min barn- og ungdom til alle gymnastikopvisningerne og stævnerne og jeg nød det helt vildt! Jeg nyder når jeg oplever den stemning igen. I år bliver det uden, at jeg selv har sat noget i søen, jeg skal bare kigge og glæde mig over de søde børn og deres energi. I morgen eftermiddag/aften skal vi til spisearrangement og vi skal se lille Mathias spille Haffelaffen med replikker und alles. Det skal nu nok blive hyggeligt og jeg ved da, at der kommer naboer man kan lære bedre at kende. Så en lang og sjov dag venter og en dag, der nok kommer til at kræve sin kvinde af mig. Så min seng kalder lige om lidt : )

Ingen kommentarer: