6. november 2011

En travl uge i udsigt...

Så er weekenden endnu en gang snart slut og jeg kan se frem til en uge i flytningens tegn...ikke at misforstå. Det er pænt uoverskueligt og her roder helt åndsvagt. Det kan jeg mærke jeg ikke helt kan klare, men sådan er præmissen og det er vel på en eller anden syg måde en del af charmen ved at flytte. Det er bare nemmere uden små børn. I morgen tager vi i svømmehallen, så alt ikke er surt med surt på og vi kan glemme flyttekasserne der venter. I morgen efter min tidlige dag tager jeg hjem og pakker vores skabe ned og et par kasser fra ungernes værelse. Jeg kan nok også se frem til noget tid uden fjernsyn og internet. men til gengæld har jeg skrevet mig op til en Iphone 4s, der skal leges med og det er jeg glad for.

Så når alle de praktiske udfordringer er visket væk, så er det mega herre fedt : )

Ingen kommentarer: