3. oktober 2011

Tingene begynder at falde på plads....

...især fordi vi i weekenden har sat alle vores gøremål ind i vores fælles kalender. I dag skulle jeg købe maling til vores 2 højstole, en vindueskarm, dørkarm og en dør. Så får vi flotte hvide stole og pynter lidt på lejligheden, så vi ikke skal betale det grønne ud af ørene, når vi flytter. Der er lavet et dokument, der bare skal printes ud hvor alle de ting vi skal købe i Ikea er skrevet ned med billede mv.

I morges cyklede jeg ud i mørket og det var ganske dejligt. Det giver så god en samvittighed og det kan jeg jo da meget godt lide. Jeg er jo nødt til at komme i god form, for nu skal jeg snart op på jernhesten hver dag og får lige et par kilometer længere. Men "gratis" motion på tid og kontingent er som end ret fedt.

Ingen kommentarer: