20. oktober 2011

Hjemme igen...

Var til frisøren i Jylland. Min gamle frisør. Hun har det med at skulle lave noget "vildt" i stedet for at man kan få et reelt billede af frisuren. Jeg fik curler i og det blev da meget sødt, men nu er det fladere  end før jeg blev klippet. Så et optisk bedrag må man sige, men mit hår trængte til at blive klippet og så må jeg være glad for at det i det mindste er sundt igen : )

I dag er børnene i institution og jeg skal have ordnet mit fleksjob. Altså hentet papirer på jobcentret i Gladsaxe og kører dem til Stenløse. Jeg skal også have handlet. Ellers tror jeg, at jeg vil slappe af og så male i morgen. Sådan en lang køretur fra Jylland i går aftes. gør mig ikke ligefrem sprudlende af energi. Men det var dejligt med en lille ferie i det jyske og aflastning der altid følger. Plus lidt venindehygge blev det også til og det var dejligt.

Der er nu 23 dage til vi er flyttet til Smørum. Det er da i grunden rimelig vildt!!!

Ingen kommentarer: