16. september 2011

Tænk engang....

...jeg blev kaldt hjernedøde kælling her på vej hjem fra ungernes børnehus. Der er sådan ca. 500 m. og jeg cyklede så langs med vores opgange og plejer at cykle så jeg ikke bevidst kører ind i forbipasserende. Der kommer så en 50+ mand med sin hund og da jeg kommer tættere på holder jeg jo afstand, men opdager at han kommer tættere på...men for sent og hand skulder rammer min, men det virker nu mere som noget han gør med vilje, for jeg tror ærlig talt ikke jeg ville have ramt ham ellers. Jeg siger undskyld, da jeg kører videre, for jeg ved jo godt jeg ikke skal køre der. Han råber...."Undskyld!!? du kan sku da bare køre ude på vejen, din hjernedøde kælling"
Det er bare et vildt gæt....men jeg gætter på, at han er ked af at blå blok tabte igår - for helt ærligt, så slap da af! Hader når man går i små sko....hader når man gør noget voldsomt ud af små ting og når er en sur skid!!!!

Ud over det så skinner solen og jeg skal snart hoppe på cyklen og køre på arbejde. I morgen bliver ungerne passet og Preben og jeg skal ud at spise og i biffen : )

Ingen kommentarer: